איפה הבית שלי? איפה אמא שלי? הוצאת שוקן

 




ספרים כל כך מתוקים! שני ספרי פעילות יפהפיים ומשמחים לתינוקות ולפעוטות

..

איפה הבית שלי?

איפה אמא שלי?

שני ספרי פעילות  לתינוקות ולפעוטות

פורמט מרובע קטן, נוח ומתאים לידיהם קטנות של הפעוטות

דפים קשיחים ועבים נעימים מאוד למגע

סדרת "לגעת להרגיש", 

הוצאת שוקן לילדים

.. 

חוש הראיה, המישוש והדמיון מעוררים את הסקרנות הטבעית של הפעוט כשהוא אוחז בידיו הקטנות בספרים המתוקים האלה.

צבעים שמחים וקורנים, תעלות בהן תעבור האצבע הקטנה במסלול החיפוש אחר אמא, אחר הבית.

שקעים קטנים ומסקרנים שהפעוט יגע ויחפור בהם בעניין רב.

מרקמים שונים לדף – דפים קשיחים וחלקים עם מסגרת מחוספסת מעט במין בד לבד.

הפעילות רבה בכל ספר לפעוט סקרן ושמח שגם לומד על האימהות לגורים בטבע, על הבית לגורים אחרים.

ספרים שניכר שנעשו באהבה רבה ובמחשבה מכבדת לתינוקות ולפעוטות.

הספר - איפה הבית שלי?

איפה גר הפרפר? היכן גר החילזון? 

גורי החיות החמודים שבספר אבדו את דרכם, והשבילים הרכים החצובים בדף יובילו אותם בחזרה הביתה. הפעוטות יוכלו לעזור להם להגיע לשם..

הספר - איפה אמא שלי?

איפה האמא של הפילפילון הקטן? איפה האמא של הטליה הקטנה?

גורי החיות החמודים יוצאים לחפש את אמא.

הפעוטות באצבעותיהם הקטנות יוכלו לטייל באצבעם הקטנה ולהגיע ולעזור לגור הקטן למצוא את אמא.

ספרים מתוקים שגם יעניקו לפעוט תחושת כוח לעזור ושמחה בכוח וביכולת הזאת.

מקסים ומתוק כפי שהוצאת "שוקן" יודעת לעשות

מומלץ מאוד

מאוד!

שניהם

מתוך הספר - איפה אמא שלי?




 

תגובות